tisdag 3 juni 2008

Mer spådomar

Jag fortsätter på spådomstemat genom att redogöra för min väldigt spännande framtid. Till skillnad från mina kändiskåta klasskompisar kommer jag att gifta mig med en icke-kändis, vars identitet jag gärna vill hålla hemlig (det är inte för intet som jag kallas för den hemlighetsfulla bibliotekarien). Eftersom jag tvivlar på att han skulle uppskatta att bli uthängd med bild och allt i A600-bloggen, får ni hålla till godo med denna fantasieggande bild:


Jag och min mystery man kommer att bo i ett torp med våra fyra barn. Mitt framtida yrke är konstnär. Till skillnad från mina klasskompisar, som bland annat är bigamister, bor i grottor, har 26 barn (inlåsta i ett torn) och cowgirl som yrke, kommer jag alltså att leva ett fullt normalt liv. Borde jag vara nöjd eller besviken?

Inga kommentarer: