fredag 6 mars 2009

C:s Fredag

Idag skulle jag egentligen ha på mig en orange kjol för att göra min outfit komplett. Jag hade dock skavsår och kunde inte tvinga in fötterna i stövlar. Istället hade jag på mig en grön tröja av okänt ursprung. Till detta hade jag jeans, väldigt randiga strumpor som jag inte orkar ta kort på men som safari kan intyga att jag hade. Rosa band kring halsen, rosa kofta, rosa örhängen, illrosa läppstift och slutligen en väldigt gul kappa. Vissa tyckte av denna anledningen att det var lämpligt att kalla mig kycklingen. Både jag och Safari konstaterade idag att man blir gladare av fina färger så bara det gjorde denna vecka lyckad! Nu ska jag byta om till svartvitt då det är jobbkod men jag lovar att klä mig ganska färgglatt även på puben. Tack alla som har gjort världen lite gladare denne vecka!

Inga kommentarer: