onsdag 4 mars 2009

Mitt bidrag till festivalen

Nu så. Jag har inte glömt bort det. Jag är inte senil (än). Har bara glömt lägga upp medan jag fortfarande är på jobbet och när jag kommer hem är det kört. Jag är långt ifrån lika färgglad som alla andra här, men för att vara jag är det rätt bra...

Måndag - började försiktigt med babyblått och blåjeans.












Tisdag - mycket modigare och körde skrikrosa (kan ha haft att göra med att jag klädde mig för att städa Dating...)












Onsdag - tonade ner lite. Hann med ett ombyte under dagen som innebar en orange T-shirt (dags att städa Bacchus...)













Får se om jag får möjlighet att lägga upp resten av veckan sen. Men fredag blir det inget. Då blir det svartvitt. Plåtning i Gbg och sen sittning maffia style.

2 kommentarer:

C sa...

oj oj oj så färgglad har jag ändå aldrig sett dig. Stora framsteg måste jag säga=)

Nina sa...

Åhå det glädjer mig att se att det finns en joker i färgladutmaningen. Kan inte annat än att hålla med Cobra. Vilken förändring! ;)