torsdag 5 mars 2009

Färgglada fröken röd och rundvandraren.



Fantasin börjar att tryta nu och backandes från min kamera inser jag att självutlösaren har vunnit kampen om tiden ännu en gång. För övrigt så blev jag rundvandrad av en kvinna som påminde mycket om den förunderliga kvinnan back in the good old days i a600. Sorterade böcker på min bokvagn. Två och till och med tre varvs filisoferande rundvandring (kring mig och trappräcket) med en bok höjd framför sig kan vara sött. Kanske framkalla ett litet leende i mungipan. När det börjar komma upp i fyra fem varv och där över ger det mig mest gåshud och allvarliga koncentrationssvårigheter. Läskigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

gult, gult, gult jag tror minsann att ni har pratat ihop er ;) Nä, kanske beror det solbristen i regnstaden... eller nåt.