måndag 29 september 2008

ibland är det för mycket rabalder i ens liv, ibland alldeles för lite

Under helgen kändes allt så naturligt. Som om det var såhär allt skulle vara. Sedan tog helgen tyvärr slut, otroligt snabbt dessutom. Jag måste säga att min korkade hjärna inte riktigt fattade varför ni alla åkte igen. Den hade liksom ställt in sig på att det var nu höstterminen startade igen och allt skulle bli som det hade varit. Förvisso startade höstterminen ovanligt sent i år men det spelade liksom ingen roll. Alla bitar föll på plats igen och jag skrattade mycket. Nu har dock hjärnan fattat att det inte riktigt var som det brukar och att vi numera inte har någon mer träff inplanerad. Om inget oväntat händer tänker jag dock ha en nästa sommar i Eskilstuna och då är ni alla hjärtligt välkomna. Jag ordnar naturligtvis sovplatser även om dessa kanske blir på ett golv. Jag tycker däremot att vi borde planera in fler av dessa träffar. Visst vi bor på olika ställen och det kommer kräva en del planering, särskilt som om vissa av oss har svårt att bestämma oss. Det är dock ett gyllene tillfälle till att se fler ställen i detta land och gå varandra på nerverna under en helg.

Jag saknar redan er alla jättemycket (även ni som bor här) men tackar för en väldigt trevlig helg. Jag väntar dessutom med spänning på att få läsa om Kittys äventyr. Slutligen uppmanar jag er andra att uppdatera lite mer om era liv. Fy skäms på er!

Inga kommentarer: