torsdag 2 oktober 2008

Te, kaffe och choklad

Hmm vet inte om "Den Manliga Bibliotekarien" någonsin passade. Låter som en mer aktivt tränandes 3 meters människa men aja. Tänkte jag ska uppdatera lite om vad som händer. Just nu sitter jag på en föreläsning, föreläsaren sa precis något om utomjordignar som tar över datorer... Men aja till de mer viktiga sakerna, här så har vi gratis kaffe, te och chokladdryck! helt fantastiskt eller hur. Detta ställde dock till med vissa problem igår, när jag fylld på kaffe satte mig på bussen. Det blev en plågsam färd med studsande ben, trummande fingrar, paniken blev väldigt påtaglig innan jag i sista stund lyckades ta mig av bussen... Men fatta kaffe, kaffe, kaffe, choklad, te, te, choklad !

3 kommentarer:

Love sa...

Det var inte riktigt rättvist. :P

Carsan sa...

Ohh härliga choklad. Kaffet är jag dock inte så avundsjuk på. Och du vet att du alltid kommer vara vår manlige bibliotekarie=)

Yäcc sa...

somliga har det verkligen bra... :)