fredag 30 maj 2008

Bartömning

Så sitter man i a600 klockan är 01.16 och man är något dragen. Varför sitter vi alla här när det är fest på kåren? Ändå sitter vi alla här och inväntar att klockan ska slå två och att alla ska gå hem ch splittras, för alltid? det är frågan? Var tvungen att uppsöka toaletterna på i högskolan ensam för att gråta en liten skvätt. Nu börjar det gå upp även för mig att det inte kommer att vara såhär för alltid och jag vet inte vad jag ska säga om det. För ett tag sedan vill jag mer än gärna komma här ifrån men nu? Jag kan inte säga att det är med muntra tankar som flyttlasset kommer att fara hemmåt på torsdag. Så vad ska man göra när Maja pirat inte längre avbildar Cluless som Kalles kaviar på vita tavlan? Det är många frågor men få svar. Jag har bara en sak att säga. A600 for ever!

2 kommentarer:

Yäcc sa...

a600 4-ever! <3<3<3

Love sa...

Nu blev jag ledsen i ögat, jag med. Tungt det här. Men vi som blir kvar får ordna reunions. :) Och nu vet jag vart ni tog vägen igår... Men så sant - a600 forever!!!