onsdag 28 maj 2008

Mera tillökning

Mannen från Norrland är på besök i stan. Jag tror alla har saknat honom. Det kom upp när vi satt i A600 kom det upp att han också borde finnas här på bloggen. Hade han inte flyttat hem hade han så ingått ju. "Den osynliga/frånvarande bibliotekarien" kom vi fram till skulle vara hans epitet. Nu satte jag mig och anagrammade hans namn. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Vad säger ni om...

ekorrens bistro / bistrons ekorre
rektors bosnier / bosniers rektor
intresse kobror
robins orkester
robins sektorer
kinesstorebror
skribenters oro
robins eskorter
robotens risker


Så, vad ska han heta? :)

4 kommentarer:

Love sa...

Jag röstar för... ekorren. Eller nåt med Robins. Skribenters skulle ju också passa...

Maaja sa...

hahaha. jag tyckte robins orkester/robins sektorer var kul av någon anledning. försökte också anagramma och klämma in ordet "norr". det gick dock inte så bra. det bästa jag kunde åstadkomma var "bokis reste norr" och det är ju mest nonsens. :) sedan fick jag fram några mindre rumsrena förslag som jag inte tänker dela med mig av just nu. :P

Anonym sa...

Jag tyckte intresse kobror var kul. Hmm undrar varför=)

Anonym sa...

Jag tycker han ska heta Robin S. Orkester