torsdag 8 maj 2008

Crap

Aahh jag Står utanför Bells ställe, världen har en angenäm doft av vad mitt luktsinne säger är
Marabou choklad, Bell håller inte alls med. Underbar sommarkväll skulle man nog kunna
beskriva det som, känner mig lite snygg i min kortare friss också.

Bell- Ska du inte typ gå?

- Jo just det. Börjar gå bort mot bussen.

När jag börjar närma mig sjukhuset åker bussen förbi.
Äh jag hinner nog, börjar gå lite fortare.

Halvjoggar när jag ser bussen lämna hållplatsen.
Crap, aja jag tar nästa buss ner till stan kanske hinner upp den.

nästa buss kommer ca. 10 min senare, inte en chans att jag hinner upp bussen. Hoppar av bussen nere i stan, går runt lite och tittar när nästa buss går... Aja ingen fara skedd, inte som att jag får vänta mer än 40 min. (Eller ah får vänta ganska precis 40 min) Jag kanske skulle gå upp till resecentrum och kolla om det går något tåg. Öhh väänta lite saknar jag inte något?
Hade jag inte typ en påse med mössa, nycklar, cola och en vattenflaska? Crap jag måste ha glömt den på bussen... Crap crap, så typiskt... Går till närmsta buss. - Öhh samlar ni typ in borttappade saker?

bussis- du kan gå till sambindningskontoret och kolla. Jag följer bussisens direktioner. Hittar kontoret.
- Öhh hej jag har glömt min påse med nycklar på bussen.
Sambindningsnisse- Bussarna kommer tillbaka du kan ju checka dom... Irrar runt på torget i ca 20 min, ser nog lite som en yr höna (en ganska snygg nyfrisserad höna)... Bussar kommer, kollar båda bussarna som har samma nummer som den jag tog innan. Ingen påse... Glömde jag den på hållplatsen? Gah min buss går. Aja får kolla på Sam-kontoret i morgon igen och sjukis hållplatsen. Så typiskt crap crap crap.

1 kommentar:

Nina sa...

Oj det var illa! Inte cluless dag med andra ord, förutom att du tydligen hade en good hair day. :P