tisdag 20 maj 2008

Skynda pååå...!

Missförstå mig rätt men jag har inte så mycket att göra nu för tiden! Jag har all ledig tid jag vill och jag har inget att göra. Nu sitter jag mest och uppdaterar mejlen i väntan på det halvstora beskedet - gå upp eller inte gå upp 29 maj? I brist på grejer att göra läste jag igår en C-uppsats inom redovisning, det vill säga ekonomi, som en gammal kompis ville ha kommentarer på. Det var spännande, både uppsatsens innehåll och upplägget. Uppsatsen var bara på 30 sidor, helt OK. Tur att vi inte tvingade någon utomstående att läsa vår, då hade vi fått underkänt för att vi är otydliga. ;)

Men hallåååå SemSek! Mejla nu dåååå!

1 kommentar:

Nina sa...

Ja nu börjar vi bli mer än otåliga. Knuten i magen bara växer och växer. Fler besked till A600 folket/maffian!