onsdag 5 mars 2008

The Gaytjej som inte är i behov av beskydd..eller?

Love ska agera sminkös åt mig på fredag, då jag gärna vill se ut som en amazon. Problemet är dock att det där med pojkar inte riktigt verkar gå min väg och Love har en teori om att jag inte beter mig tillräckligt sött och bräckligt. Med andra ord, det verkar inte som om jag behöver beskyddas. Jag ska försöka jobba på att hitta mina mjuka sidor, men det tar ju så låång tid. Av denna anledning bad jag Love om en sminkning som andades oskuldsfullhet men som samtidigt var lite farlig. " Jag vill se ut som en oskuld som precis är på gränsen till att beträda farlig mark". Detta föll dock inte i god jord när Love replikerade " Ha ha ha, jag kan inte uträtta mirakel". Jag vill inte ens veta vad hon menade med det...Ikaah föreslog sedan en Geisha sminkning då hon av någon anledning verkar tycka att detta är snyggt. Emma-Nina såg då mycket förvirrad ut och undrade vad syftet skulle vara med en sådan sminkning. Hon hade nämligen hört gaytjej istället för geisha. Ja, du Emma-Nina man vet aldrig var för jag skulle vilja vara en gaytjej, det är bäst du passar dig=)

1 kommentar:

Nordh sa...

Men, du har väl inga mjuka sidor?

Återlämningsapparaten var förresten trasig idag, precis som vanligt...
Fast du behöver inte vara orolig. Som blivande bibliotekarie visste jag ju precis var den skulle stå så jag ställde helt enkelt tillbaka den i hyllan åt dig (och hylluppställaren som nu slapp göra det) :)