söndag 23 mars 2008

Påskgodiset bestal mig på mina hjärnceller och min skrivförmåga

Ok Ikaah, detta är min bekännelse. Jag har inga tio sidor uppsats. Jag har inte ens fem. Detta innebär att jag är rädd för dig. Om detta är bra eller dåligt vet jag inte men jag hoppas att rädslan får mig att skriva. Men snälla säg att du nöjer dig med fem? Tur att man är speedad på påskgodis så att man kanske kan krafsa ner en sida lite snabbt...

På fredag är det dessutom PUB, temat för sittningen som är innan är rockabilly och jag hoppas att lite av det ska smitta av sig på musiken. Jag har dock inte allt för höga förhoppningar....

men PUB PUB PUB PUB PUB PUB PUB, Vad sade du Pearl? Just det på FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG

2 kommentarer:

Yäcc sa...

Hur söt är du inte, Cobra?!

Love sa...

Det vankas smisk till veckan... ;) Naughty girl.