torsdag 10 april 2008

Förfest & toabesök!

Ja då var vi här igen! ännu ett fylleinlägg! cobra sätter just nu i halsen :-) ser ni ett mönster i att jag alltid bloggar på fyllan!! det är då jag verkligen kan! i bakgrunden ljuder "börja om från början" till squeeks ära!! ett visst toabesök gjorde oss lite nervösa....men vi är ju som sagt eliten så vi följer schemat!! jag får väl berätta att jag mötte snickaren, den hete, i trapphuset idag! vi tittade länge på varandra å jag var precis på väg att säga hej! för det var en sådan där " jag känner igen dig från X&Y blick" men jag min dumme fan viker ner blicken å går ifrån vår prins! dock uppfattar jag att han säger "hej det är David" i telefonen medan Squeek menar att han säger Robin, jag kan däremot tycka att Robin passar bättre! Åh, Robin :-)

Så nu ska vi ut på jakt efter vår byggare, vem som får honom beror på vem som svimmar eller inte!!! Till min nackdel hör ju att Cobra har en jävligt bra vänster.....men jag kan nog tuttknuffa bort henne!!!! "Bostons tenth man can not be wrong!" (skriker Pearl ut!!)

nu ska tuttbilderna tagas, och om någon kan laga min telefon, som inte verkar kunna skicka sms längre, (hur ska jag överleva??) så får man gärna höra av sig!!!

Party goes on!

Rock on everybody!

Inga kommentarer: