onsdag 23 april 2008

Kändisdans och tillökning

Japp, jag ser verkligen ut som Mick Jagger när jag dansar. Clueless poängterade detta för mig och jag är faktiskt böjd att hålla med. Nej det var inte vackert men Jagger var liksom jag personifierad. De fula rörelserna och hoppen som görs mest på skoj men som tydligen har blivit en del av min dansimage, det rika minspelet och den öppna munnen. Ja det är helt enkelt Cobra i ett nötskal. När man ser sig själv i en musikvideo sådär så har jag större förståelse för varför man aldrig hittar någon på krogen. Jag ska nog nöja mig med att stå i ett hörn med ett glas vatten i fortsättningen.

Idag har vi dessutom fått tillökning i vår blogg och mycket av detta är tack vare att den barnalstrande bibliotekarien äntrade vår blogg. Helt plötsligt är vi många fler!! Vi har dessutom lyckats lura in Safari i fördärvet så nu förväntar vi oss mycket nya blogginlägg här framöver. Det skall dock tilläggas att Bell endast kan blogga på eftermiddagarna då han tar hand om sina 5 barn på förmiddagarna och han vet aldrig riktigt när de förökas.

Inga kommentarer: