onsdag 23 april 2008

See what I mean?

Har slutligen insett att jag inte får mycket gjort när jag sitter i samma datasal som resten av A600-gänget. Alltså har jag de senaste dagarna satt mig i en annan sal. Funkar faktiskt. Men idag var de andra salarna upptagna, så jag gjorde ett försök. Hela gänget var ju inte där och de verkade relativt stillsamma. Ikaah, Clueless, Maaja och Yäcc.

Började skriva på uppsatsen. Kom en bit och hade flyt, ända tills Clueless avbryter sitt eget skrivande och helt apropå vänder sig mot mig och börjar berätta om sin überkåta katt som trots kastrering betäcker det mesta, däribland människor och filtar. Det är just sånt här som gör att det är svårt att koncentrera sig i deras sällskap...

Intressant katt, by the way. Säkra på att kastreringen verkligen blev korrekt utförd?

Inga kommentarer: